Where the realms begins.

Amatőr Fantasy és Sci-Fi publikációk. Történetek Balmora -tól, Durotar -on át, egészen Ynev -ig.

vizipipa.eu

Novellák

Befejezettek:
-Tiszta ég
-Egy új élet kezdete
-Sadun
-Ikarusz szárnyal
-Egyedül
-Domino
-Bábmester
-Fagyos percek.
-Az utolsó Amigo
-Sadun Trist
-Talán túl sokat...
-Álmomban láttalak
-Ígéreteink földje
Folytatás várható:
-Az a bizonyos postaláda
Előzetes:
-SnovVMaker -Uwel lovagjának története.
-Egy jó barát
-Orkok a XXI. század New Yorkjában -A Shadowrun világa.

Líra

-Hullócsillagok
-Como Estais Amigos
-Nézz az idegen szemébe
-Hosszútávon
-Egy másik ember bűne
-Éjszaka egy sarkon
-Jó éjt kedvesem
-Az örök pillanat
-Bontatlan
-Nincs kegyelem
-Létezik
-Talán
-Pár szót az új évről
-A Csöndhöz
-A hetedik
-Nem elég
-Őselem
-Nyílt lapokkal
-Elveszett álmok sétánya

Hellókarácsony

2009.12.23. 11:54 | SnovVMaker | 1 komment

Címkék: hellókarácsony

Helló Karácsony, ismét eljöttél. Ez évben talán nem én voltam a legjobb kisfiú. Miről is beszélünk, elmúltak a szép napok, már mindannyian tudjuk az igazságot. Azokat melyek fájnak, mégis tudni kell róluk. Nekem tudnom kell. Mégis, most úgy fordulok feléd mint tíz éve, gyermetegen, az ártatlanság őszinteségével. Tudom nem vagyok ártatlan, nagyon sok bűn őrli most lelkem. Mondhatni rossz voltam, nekem nem jár ajándék. Ezért is fordulok most hozzád. Nem a megbánás, fohászkodás vezérelt most ide. Pusztán egy őszinte vallomás. Mint azt tudod, hiszen te mindent tudsz, mostanában eléggé rosszul alakultak a dolgaim. Elvesztettem valakit, aki igen fontos számomra. Tudod őt én igazán szeretem, és nem akarom elveszíteni. Az emberek tetteire ugyan nem lehetek hatással, de arra kérlek most téged Karácsony, járd át az ő lelkét is, töltsd fel tűzzel, éreztesd meg vele is azt amit most én érzek. Meneküljünk együtt e borzasztó hideg éjjelen, megnyugvást találva egy meleg sötét szobában. Csak mi ketten, együtt...

Ui.: Nem kívánok magamnak semmit sem önző céljaim érdekében. Boldogságot szeretnék adni, boldoggá akarom tenni mint még soha senki.

Boldog Karácsonyt.

SnovVMaker.

A bejegyzés trackback címe:

https://snowmaker.blog.hu/api/trackback/id/tr871604196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása