Where the realms begins.

Amatőr Fantasy és Sci-Fi publikációk. Történetek Balmora -tól, Durotar -on át, egészen Ynev -ig.

vizipipa.eu

Novellák

Befejezettek:
-Tiszta ég
-Egy új élet kezdete
-Sadun
-Ikarusz szárnyal
-Egyedül
-Domino
-Bábmester
-Fagyos percek.
-Az utolsó Amigo
-Sadun Trist
-Talán túl sokat...
-Álmomban láttalak
-Ígéreteink földje
Folytatás várható:
-Az a bizonyos postaláda
Előzetes:
-SnovVMaker -Uwel lovagjának története.
-Egy jó barát
-Orkok a XXI. század New Yorkjában -A Shadowrun világa.

Líra

-Hullócsillagok
-Como Estais Amigos
-Nézz az idegen szemébe
-Hosszútávon
-Egy másik ember bűne
-Éjszaka egy sarkon
-Jó éjt kedvesem
-Az örök pillanat
-Bontatlan
-Nincs kegyelem
-Létezik
-Talán
-Pár szót az új évről
-A Csöndhöz
-A hetedik
-Nem elég
-Őselem
-Nyílt lapokkal
-Elveszett álmok sétánya

Elveszett álmok sétánya

2010.02.01. 21:04 | SnovVMaker | Szólj hozzá!

Címkék: énblog blog vers élet fájdalom szerelem vég végzet

Lelkem üres utakon sétál,
A megtört álmok útján.
Az egyetlen, amin mehetek,
Akkor is, ha egyedül lépdelek.
Nem maradt mellettem senki mára,
Ez bizony az elveszett álmok sétánya.

Lelkem kihalt tereken bolyong,
Egyedül, csendben, itthon vagyok.
Alszik a város, csak én ébredek,
Messze ellátni, el nem tévedek.
Egyedül az árnyékom követ kitartón,
Csak a szívem dobog lassan, nyugtatón.

Elhagyatott sikátorok közt járva,
Várom, hátha valaki rám találna.
Csak nézek, előre merre visz az utam,
Kisüt a nap, néhány felhő elsuhan,
Látom a fényt, haladok, merre mutat,
Talán már megtaláltam a kiutat…?

Lelkem most friss mezőre téved,
Egy helyre ahol az új remény éled.
Az egyetlen út, amin mehetek,
Ahol új barátokhoz érkezhetek.
Ismerősök követnek, mellettem sétálnak.
Látom már, ez életem boldogsága…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://snowmaker.blog.hu/api/trackback/id/tr971721148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása